iranclip

بانوی دولاب

iranclip

بانوی دولاب

یونس عقیلی در عربستان


کلیپ رقابت یونس عقیلی در عربستان سعودی

یونس عقیلی سال گذشته در عربستان مقام چهارم را کسب نمود

دانلود کلیپ عربستان3gp

 دانلود کلیپ کامل و با کیفیت یونس عقیلی در شبکه مشاری راشد العفاسی در برنامه ی اصدقاء العفاسی

دانلود3gp


نظرات 1 + ارسال نظر
دخت خمیر دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 06:20 ب.ظ http://dokhtekhamir.blogfa.com

سلام دوست عزیز
بنده باعث افتخارمه که وب زیبای شما رو لینک کنم اما لینکهای من دچار اشکال شده و هر کی رو لینک میکنم آرشیو میشه اگه میتونی کمکم کنی خوشحال میشم که شما رو لینک کنم
راستی فکر کنم بندری هستی.معرفی نمی کنی؟
آخه به اسم میترا واسم نظر گذاشتی اما نویسنده وب خالو کریمه.
ماجرا چیه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد