iranclip

بانوی دولاب

iranclip

بانوی دولاب

                                    ایرانسل ازت متشکرم 



متشکرم ایرانسل که به من فهماندی عمر شخصیت برجسته تاریخ اسلام است 
به من گوشزد کردی زندگی این اسوه عدالت را این بار با دقت بیشتر بخوانم تا بدانم عمر کیست 
فهمیدم عمر ، فقط عمر است و به سانش از شکم مادر زائیده نخواهد شد 
فهمیدم عمر عادل ترین صحابه بود ، ساده ترین بود ، غمخوار ترین بود
مظلومیت عمر را به من یاداوری کردی ، دانستم فاروق بود چون حق و از باطل جدا میکرد 
و الان میدانم حق کیست و باطل چه کسی 
عمر ، عمر ، عمر 
فاتح ایران و روم ، باعث هدایت مردم ایران زمین که اگر نبود ما اتش پرست بودیم 
اولین در خیلی از کارها 
و مهم تر از همه 
ایرانسل ازت دلخورم بابت توهینت اما متشکرم که به من فهماندی هنوز شیرمردانی از مذهبم هستند که برای مظلومیت عمر ، غیرتشان را ، جانشان را بدهند . فهمیدم و بر خود بالیدم که هوز جامعه مذهبی من غیرتش بیدار است . تو این چند روز پی بردم حب صحابه های پیامبر در قلبهایمان زنده است ، بر خود بالیدم اتحاد اهل سنت پابرجاست . و من خوشحالم
ایرانسل بابت تلنگری که که زدی ممنونم .

نویسنده پست: خواهردینی شما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد