iranclip

بانوی دولاب

iranclip

بانوی دولاب

دانلود بازی مدیریت و نظارت بر باغ های میوه برای کامپیوتر –

در این مطلب از سایت فوردانلودز ، بازی جدید Fruits Inc Final را برای کامپیوتر آماده کرده ایم. داستان این بازی به این صورت است که پسری به نام بروک ، باغ میوه ای را از مادربزرگ خود به ارث برده است. شما می بایست به او کمک کنید تا رویای تبدیل شدن به یک امپراتوری فروش میوه و محصولات مزارع مادربزرگش را تحقق ببخشد .

به همراه تصاویری از محیط بازی در ادامه مطلب…

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

ادامه مطلب ...

دانلود بازی پورتابل ماجراجویانه جدید کامپیوتر

بازی های داستانی همه روزه در حال افزایش هستند و این در حالیست که بازی هایی با موضوعیت عاشقانه بیشتر مورد توجه عموم قرار می گیرد. بازی کامپیوتری زیبای Roads of Rome که امروز می خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم یک بازی رایانه داستانی عاشقانه می باشد که داستان فوق العاده زیبایی دارد. در این بازی کامپیوتری Victorius ، جنگجوی شجاع ، عاشق دختر سزار می شود اما از آنجا که سزار پادشاه است و به فکر آینده دختر خویش است Victorius را به ایجاد و وسعت راههای روم مجبور می کند و این را شرطی برای ازدواج وی با دخترش قرار می دهد و اینگونه Victorius ثابت می کند که می خواهد به کشورش روم خدمت کند.
شما در این PC Game نقش Victorius و دوستان او را خواهید داشت و وظیفه دارید طبق دستور سزار در مناطقی که او گفته است، چه آسان و چه سخت، راه کشی کنید که ممکن است در این بازی رایانه با رود خانه ها، جنگل ها و غیره برخورد کنید که می بایست برای هر یک با فکر خود چاره ای بی اندیشید. با دانلود بازی مشاهده خواهید کرد که مکانیک بی عیب و نقص گیم، ماجراجویی و درگیر کردن کاربر با داستان از مزیت های این بازی راه های روم محسوب می شود که با توجه به گرافیک بسیار خوب Game آن را به لیست بازی های محبوب پرتابل (بدون نیاز به نصب) وارد کرده است. هم اینک شما عزیزان قادرید Roads of Rome را از وب سایت فوردانلودز دریافت کنید. امیدواریم با دانلود بازی جدید و جذاب ساخت راه های روم بتوانید نهایت لذت را از آن ببرید.
وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان بازی زیبای رئیس مزرعه کاراگاه آتیس

در این Game یک روز اتیس از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که دوستانش ناپدید شده اند، و بازی رئیس مزرعه اتیس خبردار می شود که بسیاری از اشیا مزرعه نیز گم شده و سرجای خودش نیست و در اطراف مزرعه پخش و پلا شده است. اتیس شروع به تحقیق کرده و اشیاء گم شده را پیدا می کند تا رمز این شلوغی و ناپدید شدن حیوانات مزرعه را کشف کند.شما کاربران گرامی سایت فارسی فوردانلودز میتوانید برای دانلود بازی پرتابل به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید.
وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

ادامه مطلب ...

دانلود بازی زیبای ردیف کردن اشیاء برای کامپیوتر –

در این مطلب از سایت فوردانلودز بازی فکری جدیدی را برای شما کاربران آماده کرده ایم. شما باید در این بازی مراحل مختلف را طی کرده و پازل های گوناگون آن را کامل کنید. مراحل در ابتدا آسان به نظر میرسند ، اما کمی که مراحل آسان را می گذارید ، به مراحل سخت تر نزدیک می شوید. دانلود از فوردانلودز در ادامه مطلب…

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

دانلود این بازی فکری در ادامه مطلب…

ادامه مطلب ...

دانلود بازی هیجان نجات برای کامپیوتر در این مطلب از سایت فوردانل

در این مطلب از سایت فوردانلودز بازی استراتژیک جدیدی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. در این بازی در محلی قرار دارید که طوفان های ویرانگر و زلزله و به دنبال این وقایع ، آتش سوری هم رخ داده است. شما باید به کمک کارگران شجاع خود به جمع آوری منابع برای بازسازی بیمارستان ها ، پل ها و نیروگاه های برق بپردازید. همچنین وظیفه ی نجات مردم و حیوانات نیز بر عهده ی شما و مردان شما می باشد.

به همراه تصاویری از محیط بازی در ادامه مطلب…

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

دانلود این بازی استراتژیک در ادامه مطلب…

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

ادامه مطلب ...