iranclip

بانوی دولاب

iranclip

بانوی دولاب

کلیپ جدید از دعوای دخترا ایرانی

دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 03:09 ب.ظ http://azadi421.blogfa.com

سلام .منو با مشخصات زیر لینک کن.بعد اطلاع بده تا شمارو لینک کنم
با تشکر

MoHseN HoseiNi چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 10:17 ق.ظ http://RedStars.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
من یک وبلاگ شخصی دارم که به صورت گرافیکی طراحی کرده ام و در مورد مسائل شخصی و کارهای جدیدم مطلب می نویسم
قسمت از قالب وبلاگم به صورت فلش طراحی شده، بنابر این نیاز به فلش پلیر ورژن 10 داره تا بتوانید وبلاگم رو به خوبی ببینید
برای شروع فعالیتم نیاز به حمایت وبلاگ های پر بازدید با انجام عمل تبادل لینک دارم
به همین دلیل این نظر رو به وبلاگتون ارسال کردم تا اگر موافق باشید با هم تبادل لینک کنیم
می توانید موافقت یا مخالفتتون رو در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید
در صورت موفقت لطفاً وبلاگم رو با نام "ستاره های سرخ" و یا RedStars لینک بفرمایید..
همچنین خوشحال می شوم اگر راجع به کارهام نظرتون رو ارسال کنید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد