iranclip

بانوی دولاب

iranclip

بانوی دولاب

کلیپ: صدای زیبای دختر با گیتار(مرجان)



کلیپ: صدای زیبای دختر با گیتار(مرجان)
تورو به خدا بعد من مواظب خودت باش
گریه نکن آروم بگیر به فکر زندگیت باش

غصّم میشه اگه بفهمم داری غصه میخوری

شکایت از کسی نکن اگر چه خیلی دلخوری......  
پس از کلیک بر روی هر کدام از لینک های زیر وارد صفحه ی دانلود می شوید


کلیپ در سرور1 قابل مشاهده آنلاین نیز می باشد :


دانلود با لینک غیرمستقیمwmv-5mb

*************************************** 

دانلود با لینک غیرمستقیم3gp-1.5mb

نظرات 1 + ارسال نظر
hamed چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 01:49 ب.ظ http://www.pdfberoz.blogsky.com

سلام دوست من.
من برای تبادل لینک مزاحمت شدم.خواستم اگه دوست داشته باشی با هم تبادل لینک داشته باشیم.پس اگه موافقی منو با آدرس زیر و عنوان دانلود به روزترین پی دی اف ها لینک کن و آدرستو تو قسمت نظرات وبلاگم بذار تا منم لینک کنم به شما .
باتشکر
www.pdfberoz.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد