iranclip

بانوی دولاب

iranclip

بانوی دولاب

دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown

عنوانی جدید از سری بازی های مدیریتی (Dash) نماینده سلطنتی می باشد . شخصی سیاه پوش به کاخ نفوذ کرده است ، این غریبه با به چالش کشیدن تاج و تخت ، پادشاه را برای پادشاهی مناسب نمی دانست و خواهان برکناری او بود . او خود را پادشاهی لایق تر می دانست . از این رو شما توسط شاه به عنوان نماینده انتخاب شده اید تا با کمک به پادشاه ، باعث پیروزی او در انتخابات شوید و از حقیقت و عدالت کشور دفاع نمایید . به طور کل شاهد ۶۳ مرحله ی جذاب در بازی خواهیم بود که هرکدام چالشی جدید به حساب می آیند .

 

Royal Envoy 3 دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown 

password دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown لینک دانلود – 283 مگابایت | لینک کمکی

نظرات 1 + ارسال نظر
خرید اینترنتی جمعه 28 تیر 1392 ساعت 08:56 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد